مصاحبه آرشیو خبر ها
دنیلو : الگری تحت هیچ شرایطی تسلیم نمی شود

دنیلو : الگری تحت هیچ شرایطی تسلیم نمی شود

دنیلو بازیکن تاثیر گذار این روزهای بانوی پیر در جدید ترین مصاحبه ی خود به اهمیت این روزهای یوونتوس و تاکید بر حمایت قاطع هواداران یوونتتوس صحبت کرد. بازیکن برزیلی یووه در این رابطه گفت:

 

در مورد دعوای الگری با هوادار یووه، حق با الگری بود، در حال حاضر باید از هواداران قدرت بگیریم. هرکسی که ما را مسخره کند، کل تیم را مسخره می کند. امیدوارم هواداران بدانند که ما در این زمان به همه آنها نیاز داریم.

 

― تمدید قرارداد؟

 

پایان خوبی خواهد داشت، اراده هر دو طرف این است که با هم ادامه دهیم و رابطه خوبی بین ما وجود دارد و به همین دلیل در چند روز آینده خبرهای مهمی منتشر خواهد شد.

 

وی در بخش بعدی گفت:

 

به محض اینکه به یوونتوس رسیدم، این ضرب المثل را شنیدم، تو یا اهل یوونتوس هستی یا نه. فرهنگ کاری چیزی است که این تیم را متمایز می کند، هر روز از خواب بیدار می شوی و خوب می خواهی و بدانی که آنچه را که تو انجام داده اند تا کنون کافی نیست، این جنبه متفاوت ترین در اینجا است.

 

کسر امتیاز؟

 

برای ما آسان نبود، اما فهمیدیم که نمی‌توانیم کاری بکنیم جز اینکه به زمین بازی برویم و در هر بازی بهترین عملکردمان را بدهیم. هنوز زمان برای عملکرد خوب وجود دارد، زیرا ما هنوز در بازی هستیم. لیگ اروپا و کوپا ایتالیا.

 

وی افزود:

 

وظیفه کاپیتان فقط صحبت کردن قبل از مسابقه نیست، بلکه اختصاص دادن زمان برای کمک به بازیکنان و بحث در مورد کادر مربیگری است.

 

― بازوبند کاپیتانی؟

 

مربی از من خواست که قبل از رویارویی با اینتر آن را بپوشم، اما مهمتر از همه می‌خواهم از بونوچی تشکر کنم، زیرا او کمک زیادی به من کرد تا در یوونتوس به چیزی که اکنون هستم تبدیل شوم. داشتن این نشان برای من افتخار است.

 

یوونتوس شرایط را عوض می کند؟

 

مطمئنم این یک دوره است و به پایان می رسد. کاری که یوونتوس در 10 سال گذشته انجام داده است فوق العاده و محکم است.

 

آینده بعد از بازنشستگی؟

 

هنوز نمی‌دانم. اگر مجبور باشم در فوتبال بمانم، مربی خواهم شد. ایده سازماندهی بازیکنان در زمین را دوست دارم.

 

― سبک زندگی؟

 

من آدم ساکتی هستم که دوست ندارم به مغازه ها و رستوران ها بروم، بنابراین هر چه بیشتر در خانه بمانم، خوشحال تر خواهم شد.

 

― آلگری؟

 

من خیلی از خودم را در او می بینم، او هرگز تسلیم نمی شود، حتی در بدترین روزها راهی برای ایجاد انگیزه در ما پیدا می کند، حتی در مواقع تنبیه (کسر امتیاز) موفق می شود ما را آرام کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: